Nexar

Pasiūlymas, kaip pagerinti ekonomiką.

10 pranešimų šioje temoje

Nexar    Reputacija: 383

Taip jau visur yra pasaulyje, kad pinigai kaupiasi pas tam tikrus porą asmenų, o visi kiti lieka su grašiais. Komunizmo aš servery statyt nesiūlysiu, bet pasiūlysiu porą dalykų, kurie sustiprintų ekonomiką serveryje.

Pirma problema, kuris deja, išspręsti neišeis, yra tai, kad žaidime pinigai atsiranda iš niekur, o tai sukuria problemą - jūs kokią ekonomiką bekurtumėt, ji vis tiek sugrius po poros metų, taip kaip ir susišiko viskas prieš wipe, taip bus ir ateity, o dar jeigu atsiras kokių nors būdų daugiau užsidirbt po update, tai įvyks dar greičiau viskas. Šį kartą jeigu ne pas hoperį visas turtas bus, tai pas ką nors kitą. Kad šią problemą išspręsti dalinai, jums reikėtų pasižiūrėti, kaip viskas pasauly. Siūlau padaryti infliaciją serveryje. Trumpai tariant, kuo daugiau pinigų serveryje atsiranda, tuo jų vertė mažesnė ir tuo mažiau už juos galima nupirkti. Taigi, serveris skaičiuotų bendrą pinigų sumą iš visų žaidėjų kišenės ir pagal tą sumą automatiškai keltų įvairių prekių kainas.

Viskas vyktų paprastai, per porą etapų:

  1. Žaidėjai žaidžia, važinėja savo darbinėm, uždirba iš to pinigus (pinigai tokiu atveju atsiranda iš niekur).
  2. Savaitės gale (sekmadienį 00:00) serveris įvertintų situaciją - imtų praeitos savaitės tokio pačio laiko bendrus serverio pinigus ir šios savaitės. Tuomet apskaičiuotų skirtumą ir apskaičiuotų infliacijos proc.
  3. Realiam pasauly infliacija per metus nebūna didelė - pora procentų, bet serveryje, kadangi pinigų daugės nuolatos, infliacija bus milžiniška, šimtai procentų, ypač pradžioj po wipe. Taigi šią sistemą į darbą pajungti reikėtų tik po kokio mėnesio nuo starto, būtų bent kokių 10mln bendrai ant visų žaidėjų, tai tuomet jeigu į savaitę išeitų kokių dar į rinką 500k, tai infliacija būtų 5% , viskas pabrangtų per tiek.

Arba kitas variantas, sukurt šitokią sistemą iš karto ir pajungt į darbą ant starto, tik ji pilnai neveiktų. Ji kiek vieną savaitę rinktų duomenis apie į rinką išėjusius pinigus, nurodytų savaitinę infliaciją ir nusiųstų duomenis administratoriam, taip pat banke ir žaidėjams būtų galima pažiūrėt. Administratoriai turėtų patys spręsti ant kiek pakelti kainas, nes pirmas savaites infliacija bus milžiniška, o kainas reikės pakelti minimaliai.
Su šia sistema negalima užmiršti vieno dalyko - naujokų. Jeigu naujokas registruosis 1 metai po starto, jo pinigų neužtektų turbūt net teisėm išlaikyti regitroj, taigi naujokam reikėtų prigalvot visokių nuolaidų.

Savaitinė infliacija padėtų sugaudyti ir visokius potencialius pinigų bugintojus, nes ji maždaug turėtų būti panaši, o jeigu vieną savaitę ji būtų 3 kartus didesnė, tai reiškia kad arba žaidėjų skaičius pakilo gerokai, o jeigu ne, tai kažkas gali būti ir negerai, na žodžiu šie duomenis bet kokiu atveju praverstų.

Dabar tokį pavizdį duodu, kaip aš įsivaizduoju tą sistemą. Serverio rinkoj jau yra 50mln $, per savaitę į rinką įeina dar 500k, tai yra 1% infliacija, elegy mašinos pradinė kaina serveriui startavus buvo 40k, dabar ji jau kainuoja daleiskim 55k, bet tas 1 procentas skaičiuojamas vis tiek nuo pradinės kainos, o ne nuo dabartinės, taigi mašina pabrangsta (40`000 * 0.01) , tai yra 400$, taigi dabar mašinos kaina 55400$. Galbūt realiam gyvenime ne taip yra, bet ir pinigai realiam gyvenime ne taip greit atsiranda kaip čia.

Bet, fakto, kad pinigai kaupiasi pas porą turtingų žmonių ši sistema nekeičia, o kaip tik, daro viską tik labiau komplikuota - hopperis vis tiek nusipirktų infernusą, nors jis ir daugiau kainuotų, bet kitas žmogus ir taip infernuso įpirkti negalįs, dabar turi mokėti dar 10% daugiau už jį. Aš siūlau perdaryti monetos sistemą.
Monetos sistema būtų skirta ne padėti laimingiesiems pralobti, o daryti defliaciją, o nuo jos kainos turėtų kristi arba bent kilti lėčiau. Lošiant monetą, laimėtojo laimėjimas būtų dauginamas iš 0.90 (čia jums spręsti daugiklį, čia tik mano pvz), taigi jeigu žaidėjai stato po 50k ir antanas laimi, tai jis gauna ne kaip dabar 50k, o tik 45k, nors iš antano draugo sistema išskaičiuoja 50k, taigi 5k dingsta, ir ponai baronai, visi lošimai taip veikia, jie tam ir sukurti, kad žaidėjai praloštų, o kadangi čia tarpininko, kuris pralobtų (pvz kazino) nėra, tai pinigai turi sugrįžti serveriui, tie šiuo atveju 5k tiesiog būtų ištrinti iš apyvartos.

Čia jums reikėtų matematiko bent kažkiek normalaus, kad padėtų padaryt tuos visus skaičiavimus ar patartų, bet pradžioj reikėtų, kad vyr admin galėtų kainas kelti ir infliaciją banke rodytų, bent tiek. O jeigu atrodo jums tai didžiausia nesąmonė, tai bent monetą sutvarkykit, nes čia net durniui aišku, kad dėl monetos visos šitos nesamonės ir dedasi, tas kuris prasilošia tų šaibų, po to gali nusipirkt labai gerą verslą ir dar daugiau tų šaibų uždirbt o po to vėl lošt iš saugių sumų kol galiausiai ateina toks laikas, kad jeigu žaidėjas ir prašika kažkiek tų pinigų, tai per porą dienų jis iš verslo ir šiaip bežaisdamas juos susigražina ir gali vėl statyt.
 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Unknown    Reputacija: 495

Visi pinigai pas vieną žmogų atsirado tik dėl monetos, o pinigai buvo lengvai prikaupti serverio pirmaisiais metais kai verslai būdavo be galo pelningi ( plius nereikėdavo būti aktyviam ir daryti užsakymų ) ir dar kiek buvo pribuginta. Hujne, niekas čia ekonomisto nesamdys, kad sukurtų kažkokia advanced sistemą.  Su naujom mokesčiu, aksesuarų, baldų sistemom jau atsirado nemažai papildomų vietų pinigams išleisti, laikui bėgant vis pridedant panašias sistemas ar pakoreguojant esamas, pinigai tikrai turėtų savo vertę ir nebūtų jo pertekliaus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Nexar    Reputacija: 383
36 minutes prieš, Deko rašė:

Visi pinigai pas vieną žmogų atsirado tik dėl monetos, o pinigai buvo lengvai prikaupti serverio pirmaisiais metais kai verslai būdavo be galo pelningi ( plius nereikėdavo būti aktyviam ir daryti užsakymų ) ir dar kiek buvo pribuginta. Hujne, niekas čia ekonomisto nesamdys, kad sukurtų kažkokia advanced sistemą.  Su naujom mokesčiu, aksesuarų, baldų sistemom jau atsirado nemažai papildomų vietų pinigams išleisti, laikui bėgant vis pridedant panašias sistemas ar pakoreguojant esamas, pinigai tikrai turėtų savo vertę ir nebūtų jo pertekliaus.

Tai aš nesakau kad kažką samdyt reik, čia gana paprasta su 5 klasės žiniom suskaičiuot viską, tiesiog reikėtų daug bandyt, o šiaip tai tegu daro jie ką nori, pinigų perteklius bus, nes tiesiog taip yra, arba kaip zavaskas galės dalint per pusę visiem pinigus kai atsiras per daug.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Jizzy    Reputacija: 645

Nereikia žaidimo lygiuot į realų gyvenimą, nieko keist nereikia, per vasarą ekonomika ir taip stipriai pagerinta, kad žaidėjams pinigus užsidirbti būtų kuo sunkiau, įvesta mokesčių sistema, pakeltos nekilnojamo turto, verslų, transporto kainos ir pan. Samp'e pagrindinė veikla ir yra dirbt, užsidirbt, nusipirkt, kokia prasmė bus dirbt jeigu pinigų bus neįmanoma susitaupyt. Dar pradėk siūlyt algas mokėt kas mėnesį, realaus gyvenimo sumom ir 62 lygio nebeleist dirbt ir mokėt pensijas. Prieš.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Bradley.    Reputacija: 821

e seni gal tu nustok ce rasyti gi vsiem irrelevant tie tavo pasiulymai, paistai nesamones. pries

Redaguota Bradley.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Xan    Reputacija: 273

Norai geri, bet perdaug stengtis dėl ekonomikos nereiktu, padarysim viską kad žaidimas būtų kuo tikroviškesnis, bet realiam gyvenimui niekad neprilygs. Ir nereikia.

Toliau rašyk pasiūlymus, mes juos visus tikrai skaitom. Jeigu galėčiau patarti kokioje kategorijoje galėtum pagelbėti: transportas, ginklai, eventai, mapai. (clap)

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
N3rvas    Reputacija: 19

Dėl infliacijos viskas tvarkoje, tiesiog reiktų ne taip griežtai, kainos turėtu visada kilti paslaugų, bet manau netolygiai su serverio pinigais, gal 30-40% su serverio ekonomika. Dėl monetos mokesčio jau seniai buvo Esui tai siūlyta, kad tarkime mokestis būtų 8% nuo statomos sumos. Taip moneta nebenūtų tokia populiari, bet ir nebūtų visiškai mirusi, automatiškai ekonomikai įstatytumėt dar vienus papildomus rėmelius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Nexar    Reputacija: 383
On 9/8/2018 at 00:02, Bradley. rašė:

e seni gal tu nustok ce rasyti gi vsiem irrelevant tie tavo pasiulymai, paistai nesamones. pries

Tu tai iš viso argumentavimo dievas, prieš, nes visiems mano pasiūlymai neįdomūs, kas yra faktiškai tik tavo nuomonė. Ir iš viso, jeigu užeit ant tavo profilio, tai galima pamatyt kad tu ant tiek bybi dėjęs esi ir pasidarei totalus trolis.

https://prnt.sc/ks622y

 

On 9/7/2018 at 18:27, Jizzy rašė:

Nereikia žaidimo lygiuot į realų gyvenimą, nieko keist nereikia, per vasarą ekonomika ir taip stipriai pagerinta, kad žaidėjams pinigus užsidirbti būtų kuo sunkiau, įvesta mokesčių sistema, pakeltos nekilnojamo turto, verslų, transporto kainos ir pan. Samp'e pagrindinė veikla ir yra dirbt, užsidirbt, nusipirkt, kokia prasmė bus dirbt jeigu pinigų bus neįmanoma susitaupyt. Dar pradėk siūlyt algas mokėt kas mėnesį, realaus gyvenimo sumom ir 62 lygio nebeleist dirbt ir mokėt pensijas. Prieš.

Čia toks žaidėjų susipriešinimas jaučiamas šitam servery, vieni pastoviai aiškina, kad šis serveris yra išskirtinis nuo kitų lietuviškų serverių, dėl kažkokio mikimauziško cRPG ar kokio ten ir viskas turi būti kuo tikroviškiau be jokių teleportų ir t.t., o kiti nori pinigus kaupt ir but šeichais kažkokiais, o treti nori ir to ir to, tai nežinau kuris iš išvardintų tu esi, ar čia tiesiog prieštarautum ant bet kokio mano pasiūlymo, nes nemėgstu tavo uberio idėjos. Nuo to, kad įves mokesčius ar pakels kažkieno kainas, niekas nepasikeis, nes turtingam mokesčius sumokėt yra tas pats kas du pirštus apmyžt.
Gerai, daleiskim tau labai trukdo sistema mano pasakyta, paliekam tik monetos idėją ir idėją, kad administratoriai galėtų pažiūrėt, kiek per savaitę atsirado naujų pinigų, kas daugiausiai uždirbo ir panašias statistikas, nes jos tikrai reikalingos.

Redaguota Nexar

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Jizzy    Reputacija: 645
15 valandas prieš , Nexar rašė:

Čia toks žaidėjų susipriešinimas jaučiamas šitam servery, vieni pastoviai aiškina, kad šis serveris yra išskirtinis nuo kitų lietuviškų serverių, dėl kažkokio mikimauziško cRPG ar kokio ten ir viskas turi būti kuo tikroviškiau be jokių teleportų ir t.t., o kiti nori pinigus kaupt ir but šeichais kažkokiais, o treti nori ir to ir to, tai nežinau kuris iš išvardintų tu esi, ar čia tiesiog prieštarautum ant bet kokio mano pasiūlymo, nes nemėgstu tavo uberio idėjos. Nuo to, kad įves mokesčius ar pakels kažkieno kainas, niekas nepasikeis, nes turtingam mokesčius sumokėt yra tas pats kas du pirštus apmyžt.
Gerai, daleiskim tau labai trukdo sistema mano pasakyta, paliekam tik monetos idėją ir idėją, kad administratoriai galėtų pažiūrėt, kiek per savaitę atsirado naujų pinigų, kas daugiausiai uždirbo ir panašias statistikas, nes jos tikrai reikalingos.

Kaip bebūtų gaila, neesu nei vienas iš tavo išvardintų trijų variantų. Aš noriu įdomaus žaidimo kuriame pinigus užsidirbti būtų sunku, užtruktų ilgai, bet būtų įmanoma. Nuo to, kad įves mokesčius, patikėk, daug kas pasikeis, daleiskim pakelia Bullet'o kainą iki 1mln arba bent 700k - kas savaitę už transportą 10% mokesčių nuo jo vertės - į savaitę bullet'o savininkui mokesčiai atsieitų 70k-100k (ar be monetos per savaitę užsidirbti tokią sumą įmanoma? Abejoju), nepamirškime to, kad bullet'o savininkas gali turėti ir verslą bei namą, už kuriuos taip pat atskaitomi mokesčiai, (o jeigu jis  turi dar vieną arba dvi transporto priemones?) tad kiekvieną savaitę iš sąskaitos mokesčiams atidavus ~110k ir daugiau, manau net ir daugumai "turtuolių" kažką reikštų, o ir dabar, kai grąžintas monetos limitas, abejoju ar greitu metu atsiras tų tavo "turtuolių". Juolab, kad mokesčiai tik viena sistema kuri neleis žaidėjams greitai praturtėti, nepamirškime ir kitų dalykų už kuriuos reikia mokėti pinigus, kuras, transportas, jo taisymas, tobulinimas, ginklų pirkimas, drabužių pirkimas, kreditų pirkimas ir t.t. Pinigus išleisti tikrai bus kur.

Kalbant apie uber'ius, kiekvienas turi savo nuomonę, jie čia niekuo nesusiję, aš tiesiog išsakau savo nuomonę apie tavo pasiūlymus, kurie man, dažniausiai - nepatinka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Nexar    Reputacija: 383
4 valandas prieš , Jizzy rašė:

Kaip bebūtų gaila, neesu nei vienas iš tavo išvardintų trijų variantų. Aš noriu įdomaus žaidimo kuriame pinigus užsidirbti būtų sunku, užtruktų ilgai, bet būtų įmanoma. Nuo to, kad įves mokesčius, patikėk, daug kas pasikeis, daleiskim pakelia Bullet'o kainą iki 1mln arba bent 700k - kas savaitę už transportą 10% mokesčių nuo jo vertės - į savaitę bullet'o savininkui mokesčiai atsieitų 70k-100k (ar be monetos per savaitę užsidirbti tokią sumą įmanoma? Abejoju), nepamirškime to, kad bullet'o savininkas gali turėti ir verslą bei namą, už kuriuos taip pat atskaitomi mokesčiai, (o jeigu jis  turi dar vieną arba dvi transporto priemones?) tad kiekvieną savaitę iš sąskaitos mokesčiams atidavus ~110k ir daugiau, manau net ir daugumai "turtuolių" kažką reikštų, o ir dabar, kai grąžintas monetos limitas, abejoju ar greitu metu atsiras tų tavo "turtuolių". Juolab, kad mokesčiai tik viena sistema kuri neleis žaidėjams greitai praturtėti, nepamirškime ir kitų dalykų už kuriuos reikia mokėti pinigus, kuras, transportas, jo taisymas, tobulinimas, ginklų pirkimas, drabužių pirkimas, kreditų pirkimas ir t.t. Pinigus išleisti tikrai bus kur.

Kalbant apie uber'ius, kiekvienas turi savo nuomonę, jie čia niekuo nesusiję, aš tiesiog išsakau savo nuomonę apie tavo pasiūlymus, kurie man, dažniausiai - nepatinka.

Nu tai tvarkoj tada jeigu taip bus, bet irgi nelogiška, nori išlaikyt būlleta - lošk monetą arba mokėk iš savo sutaupytų pinigų, o jeigu sąvininkas bulleto 3 savaites neprisijungia, tai jis jau tipo skolingas normaliai šaibų už mokesčius? Man atrodo mano šitas pasiūlymas šitiek nesunktų kišenės, bet daleiskim, man tinka tokia mokesčių sistema, nes aš bulleto neturėsiu, bet tiem, kurie turės, tai jau tegu patys mąstosi. Šiaip aš už tokias vietas, kur pinigai išnyksta, pvz kaip mokesčiai ar kokios serverio parduotuvės, bet kreditai tai čia ne prie ko, nuo to, kad kreditų nusipirksi už šaibas arba transportą, tai biednesnis nepasidarysi. PS, pastebėjai kad ir aš pradėjau keist fontą į 14 tahomą? Nes turbūt patsai blogai matai, tai va tau, kad įskaitytum.

nepyk zajobas uzejo

Redaguota Nexar

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti kituose saituose
Svečias
Ši tema yra užrakinta.